Oulun joukkoliikenteen uutiset

< Takaisin

Virheellisiä Waltti-kortteja liikkeellä - lataaminen ei mahdollista

Oulun joukkoliikenteen kausiliput ovat henkilökohtaisia lipputuotteita ja kausikorttien latauksen tulisi onnistua vain henkilökohtaiselle Waltti-kortille. Järjestelmässä olleen virheen takia pieni osa asiakkaista on kuitenkin saanut käyttöönsä haltijakohtaiselle Waltti-korteille ladattuja kausilippuja. Järjestelmän päivityksen myötä näiden kausilippujen lataaminen ei ole enää 6.9.2016 alkaen mahdollista.

Haltijakohtaisen lipun lisälataaminen on estetty Waltti-nettipalvelussa, linja-autoissa sekä R-kioskeilla. Mikäli kausikortin lataus ei onnistu väärän korttityypin takia, voit hankkia tilalle uuden, henkilökohtaisen Waltti-kortin. Tällöin korttimaksua (3 €) ei veloiteta.

Jos käytät lasten, nuorten, aikuisten tai seniorien 30:n tai 90:n vuorokauden kausilippua, voit hankkia uuden Waltti-kortin ja kausilipun Waltti-nettipalvelusta tai Oulu10-palvelupisteestä. Huomaa, että netistä tilattujen Waltti-korttien toimitusaika on noin viikko.

Jos käytössäsi on opiskelijan 30 tai 90 vuorokauden kausilippu tai Kelan tukema 30 vuorokauden opiskelijalippu, on kortin vaihto tehtävä Oulu10-palvelpisteessä. 

 

Joukkoliikenteen asiakaspalvelu ja palautteet: 

p. 08 5584 0400, arkisin klo 9-15.30
www.oulunjoukkoliikenne.fi/palautteet

 

Asiakaspalvelu, Oulu10:

Käyntiosoite: Oulu10 A, Torikatu 10, 90100 OULU

Aukioloajat: Ma - to 8 - 18 ja pe 8 - 16, (arkipyhiä edeltävinä arkipäivinä klo 8 - 16)

 

Waltti-nettipalvelu: 

https://nettilataukset.waltti.fi/

Jakolinkki

Katso myös tiedotteet