Oulun joukkoliikenteen uutiset

< Takaisin

Asiakastyytyväisyystutkimus on jälleen käynnissä

Syksyn 2019 asiakastyytyväisyystutkimuksen tiedonkeruu on jälleen käynnissä busseissa. Tutkimus kestää kolme viikkoa. Vastauksia kerätään tuttuun tapaan vain yli 15-vuotiailta asiakkailta.

Perinteisesti Oulun joukkoliikenne on saanut hyvät arvosanat asiakkailta, ja erityisesti kuljettajat ovat keränneet kiitosta. Kiitos jo etukäteen tutkimukseen osallistuville asiakkaille!

Oulun joukkoliikenteessä tehdään asiakastyytyväisyystutkimus kahdesti vuodessa. Tutkimuksen aikana noin 2 500 matkustajaa arvioi Oulun joukkoliikennettä busseissa jaettavalla paperilomakekyselyllä. Arviointi tehdään aihealueittain asteikoilla 1 (erittäin huono) – 5 (erittäin hyvä). Tiedonkeruu kiintiöidään linjan ja matkustusajankohdan mukaan. Tutkimuksen toteuttaa Feelback Oy.

Jakolinkki

Katso myös tiedotteet